літа|melantia — Нагадало шо психолога (та наві...

Нагадало шо психолога (та навіть номінально) в школі дуууже мало. І 1 насправді мало. Навіть на якусь 100 дітей. Як мінімум бо навіть методички враховують шо шкільний психолог це 30 хвилин фактичної роботи з дитиною і 30 хвилин оформлення папірців. Ну підготовки до роботи чи аналізу вже отриманих

Данних. І це ж не факт шо той психолог власне тільки психолог, а не донавішене 0,15 ставки чогось ще. Чи що ставка психолога повна...

і це ж виходить ~4 години години фактичної роботи з дітьми (чи вчителями. Чи батьками). Якихось там запланованих консультацій чи діагностик. А є ще оті дивні

літа|melantia

(добре -просвітницькі й теж важливі) дні і тижні протидії булінгу-насиллю які теж заготувати треба. Й провести.

А ще стабільні й незаплановані відволікання від графіку через **АААА ТУТ ХТОСЬ З КИМСЬ ПОБИВСЬ, ЛЕДЬ НЕ ВБИВСЬ, ТИ ПСИХОЛОГ СКАЖИ ЇМ ШОСЬ***

літа|melantia

І коли навіть психолог норм ну він же може надати тільки якусь інфу й рекомендацію. Навіть якщо хорошу орієнтовану на добробут дитя (але дорослі які те прослухають. Шо вчителі шо батьки й заб'ють, бо як то від дитя від'їбатись, якщо в нього 11 нема, нада 11 і шоб дитя припинило себе різать Водночас)

літа|melantia

У мене, як я написав, був просто хтось з вчителів на папері. Був окремий кабінет, який був постійно зачинений. Ну і головне, що навіть у того вчителя не було достатньо знань чи бажання, щоб звертати увагу на якісь проблеми учнів з точки зору психології та поведінки

літа|melantia

Між тим у вчителів наче як теж мав при навчанні бути якийсь курс вікової психології... Це не мішає їм кожного року дивитись на ~7 клас ківдратними очима зі словами *а куди хороші дітки ділись, чого вони тепер сварливі* бо підлітки, гормони й вікові блін зміни

пан Староста

Власне, це мало бути і вони повинні відрізняти хоча б базові пробелми дітей.
Я ретроспективно зрозумів, що подавав купу ознак свого РДУГ, але не це звертали увагу трохи неправильно, коли я, наприклад, спонтанно починав клацати ручкою і сам того не помічав. За що почув засудження, що я шумлю в класі

літа|melantia

Згадую сварки про те шо хтось клацає ручкою, хтось лежить, хтось ще шось які віджерали добрячі 10 хвилин уроку...

Дуже мудре використання часу звісно. Якраз те шо треба було іншій 80% частина класу шо була готова вчитись хоч якось

пан Староста

В результаті ніхто не повчився і ті у кого могли бути якісь проблеми, отримали публічне засудження на 10 хвилин і взагалі вони тепер винні, що урок зірвано, тому наступного уроку буде контрольна, і готуйтесь тепер самі

літа|melantia

І це ж просто підліткова криза і воно ну доволі типове. А якісь нейровідмінності то взагалі.

Але й справді обідно коли психолог ще й пофігіст в х10 рівні

І коли ще й він ПОВНІСТЮ на боці вчителів й задротства оцінокч а не на боці дітей

літа|melantia

Я б сказала шо інколи навіть краще вони самі собі в учительській покрисючили ніж якесь звіряче (інколи й серед коридору) ще й при дитині. І теж 5+ вчителів навкруг і всі ТИСНУТЬ бо *як ти діма можеш так НАС ВСІХ підводити. Який же ти поганий і лінивий*😖

пан Староста

Як після такого взагалі в школу приходити, оце позгадувала такий щейм й замислилась шо після тіко вішатись хочеться, а не вчитись. І це якщо пиляють га цю тему тільки в щколі й не доєднуються й вдома...)

літа|melantia

Similar Posts